DA- ייעוץ ועיצוב גרפי
  • דף הבית
  • בלוג
  • גלריה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב כרטיסי ביקור
    • חתונות ואירועים
    • עיצוב לפרינט- כללי
    • עיצוב לאינטראקטיב
    • איורים ועריכת תמונות
  • חנות
  • ייעוץ עסקי
    • תוכנית עסקית
  • מבצעים
  • אודות
  • צור קשר
  • 0 פריטים₪0.00
  • דף הבית
  • בלוג
  • גלריה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב כרטיסי ביקור
    • חתונות ואירועים
    • עיצוב לפרינט- כללי
    • עיצוב לאינטראקטיב
    • איורים ועריכת תמונות
  • חנות
  • ייעוץ עסקי
    • תוכנית עסקית
  • מבצעים
  • אודות
  • צור קשר
  • 0 פריטים₪0.00
DA- ייעוץ ועיצוב גרפי
  • דף הבית
  • בלוג
  • גלריה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב כרטיסי ביקור
    • חתונות ואירועים
    • עיצוב לפרינט- כללי
    • עיצוב לאינטראקטיב
    • איורים ועריכת תמונות
  • חנות
  • ייעוץ עסקי
    • תוכנית עסקית
  • מבצעים
  • אודות
  • צור קשר
  • 0 פריטים₪0.00
  • דף הבית
  • בלוג
  • גלריה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב כרטיסי ביקור
    • חתונות ואירועים
    • עיצוב לפרינט- כללי
    • עיצוב לאינטראקטיב
    • איורים ועריכת תמונות
  • חנות
  • ייעוץ עסקי
    • תוכנית עסקית
  • מבצעים
  • אודות
  • צור קשר
  • 0 פריטים₪0.00
דף הבית » בלוג » מהו לוגו?
בלוג

מהו לוגו?

25 בספטמבר 2016 danit aloni

מה זה לוגו ומה חשיבותו בעסק? ומה הופך אותו ללוגו מוצלח? המאמר הבא מיועד לעסקים בצעדיהם הראשונים עם פתיחת העסק או כאלה שרוצים לשדרג את העסק, ורוצים לוגו איכותי כחלק ממיתוג העסק.

מהו לוגו?

הלוגו (בעברית נקרא סמליל) מורכב מאלמנט גרפי, סמל או טקסט או שילוב שלהם, ובא לייצג בצורה הכי טובה את העסק שלכם. הלוגו צריך להיות תמציתי, מדוייק וברור. הוא מעניק ללקוחות שלכם את הרושם הראשוני אודות השירות ו/או המוצר שהעסק שלכם מספק.

הלוגו מייצג את הפנים של העסק. לוגו טוב הוא לוגו זכיר!

מה צריך לדעת?

מטרת הלוגו היא בידוד ובידול העסק שלכם מעסקים מתחרים. חשוב לוודא שאכן הלוגו שמייצג אתכם, הינו ייחודי, מקורי ושונה ממתחריכם. מתחרים שיש לקחת בחשבון הם גם העסקים הקטנים וגם החברות הגדולות, הפועלים באותה נישה כשלכם. בעיקר אלו עם קהל יעד זהה לשלכם.

במיוחד בימינו, בעולם בו הכל דינמי ונע כל כך מהר, התחרות הולכת וגוברת. יש לכם פחות ופחות זמן להרשים את הלקוחות שלכם. 

הרצוי הוא שכאשר לקוח פוטנציאלי יראה את הלוגו, יהיה לו קל יותר לשנן אותו ולזכור אותו לפעמים הבאות. במידה והלוגו אכן מוצלח וקליט, הלקוח יזהה את הלוגו בכל מקום שיתקל בפרסום עמו ו/או יראה את אחד ממוצרי העסק עם חתימת הלוגו עליו, ומיד ידע שהוא שייך לעסק שלכם.

לכן הלוגו צריך להיעשות בצורה מסוגננת מאוד, ועם זאת עדיין להישאר פשוט ושמרני.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת יצירת לוגו- הלוגו הולך להופיע בכרטיסי ביקור, פליירים, מגנטים, ניירת, מוצרי העסק השונים, וכן על המבנה בו שוכן העסק, שילוט פרסומי ועוד, ולכן חשוב שיעוצב וקטורית (לא בפוטושופ!) וכך יראה טוב בכל גודל שיפורסם.

לסיכום,
מומלץ שהלוגו יהיה ברור, נקי, לא בנוי מיותר מידי אלמנטים שלא יראה עמוס, ייחודי, בעל צבעוניות מינימאלית ושיראה טוב גם בשחור. זכרו, לוגו מנצח מוביל למיתוג מנצח!

להזמנת לוגו מנצח עבור העסק שלך, צור קשר עוד היום>>

שתף

  • לחצו כדי לשתף בטוויטר (נפתח בחלון חדש)
  • לחיצה לשיתוף בפייסבוק (נפתח בחלון חדש)

אהבתי

אהבתי טוען...
logo בידול לוגו מהו לוגו מיתוג עיצוב לוגו שם העסק
הבא »
השארת תגובה

ביטול

תקנון אתר
כל הזכויות שמורות לדנית אלוני Copyright © Danit Aloni 2016-2024
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
%d
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס